Home sweet home

Rosévin... jag beundrar oss människor hur mycket rosévin vi orkar dricka i veckan! Mmmh...
Hur som helst så är jag i alla fall hemma nu. Kom hem nu ikväll, trött efter en hejdundandes partykväll i både Smögen och Kungshamn igår. Och hem så menar jag faktiskt att jag är hemma i Trollhättan! Det känns sjukt konstigt men också lite skönt. Jag har saknat MIN säng och min dusch! Jag hade en middagsdejt med Emelie ikväll också, underbart att träffa min galnaste vän igen! Som jag har saknat henne. En mindre kul men lite lustig sak som också hände denna kvällen var att det första jag gjorde när jag kom till Trollhättan var att förstöra ena framdäcket på mammas bil när jag krockade in i en kant. Hähä... Sånt gör ju inte jag? Jovisst! Jag var nog egentligen för trött för att köra bil. Men gjort är gjort:)

Snart ska jag gå och lägga mig för att sova ut i morgon. I morgon blir det till att tvätta kläder och säkert lite fest med vännerna här hemma på kvällen. Det är ju faktiskt Fallens dagar i Trollhättan i helgen! På lördag morgon åker jag tillbaka till kusten och Bohus-malmön. Trivs ju kanon där ute också! Nu är det bara 4 veckor kvar där ute... Sjukt vad fort tiden har gått redan.

Vi höres! Får ordna med bilder när jag har mer tid. Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0