Fre kl 16:06

Konversation mellan mig och mamma igår kväll:

*kramas*
M: - Men herre, vad liten du har blivit! Eller jag menar, du har blivit mindre! Det känns när vi kramas!
Jag: - Tack! Eller vad man ska säga. Det blir så när man bara lever på riskakor och fisk:-)
M: - Ja...

Haha yaay, det ger resultat! Haha :D Kanske alltid borde leva på riskakor och fisk? Och vin? Hihi! Mums! Jag har verkligen blivit bortskämd med bra fisk där ute. Och kräftor... och räkor... och ja. Men man klagar inte! Jag kanske borde gifta mig med en kock jag också då jag själv inte kan laga mat för fem öre?

Hur som helst så har jag tvättat idag. Det var underbart att vakna i min stora säng idag. Den har jag faktiskt saknat. Och min dusch! Ååh. Och min röda lilla katt som delade kudde med mig hela natten:')
Ikväll åker jag antingen tillbaka på ön eller så stannar jag till i morgon bitti. Stannar jag så blir det fest här i Trollhättan med mina kära brudar! Jag har ju en flaska rosé till mig och den kan ju inte bara stå där på hyllan?;) Roséet har nästan blivit min livsstil haha! Okej nej, jag är inte alkoholiserad. Men man får passa på att leva medans man lever! Och det är ju faktiskt sommar. Och man är ju ute på kusten. Så why not?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0