Eko från Malmön

Wosh vad tiden går fort. Det är redan juli. Juulii!!! Helt sjukt. Halva sommaren är ju snart väck. Fast mig gör det inte så mycket:) Jag längtar bara till Bulgarien i augusti! Sola, bada, festa stenhårt och bara leva. Men livet här ute på kusten är också rätt nice. Jag jobbar, solar, njuter av sommaren, träffar roliga människor och såklart har jag varit hos Sandokan! Det gjorde gott att träffa pållarna igen:) Igår kväll efter jobbet satt jag och Anna och drack drinkar och shots på restaurangen. Livet är gott ibland!

Nu funderar jag skarpt på att lägga mig. Är så jäkla trött. Jag jobbar ju länge i morgon så lite sömn skulle nog göra susen då jag har fått alldeles för lite sömn sedan jag kom hit. Jag vet att det är lördag och jag hör alla partyn från mitt öppna fönster eka häromkring... Men jag borde verkligen sova. Inte stanna uppe, inte ta en drink, inte shota... :) Bara sova.

Jag pratade ju på att lägga in bilder. Men jag förstår mig inte på Annas dator riktigt än så de kommer när de kommer helt enkelt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0