Weekend

Jag vet att det är dålig uppdatering. Men jag har ju inte tillgång till egen dator nu som sagt, jäkla skitvirus. Hur som helst så har inte så mycket hänt sedan sist gång jag bloggade. Helgen har varit lugn med massa mys. Var hos Felicia en sväng i fredags, var ju så längesedan<3 Igår chillade jag hemma. Jag har inte ens haft lust att göra något speciellt. Idag har jag jobbat och kört en hel del bil. Red ut två vändor med tjejerna som hjälpte mig i stallet idag, och så hade jag en privatlektion. Även denna gången fick jag höra av eleven som besökte Bergahästen för första gången att hon var jättenöjd och att hon gärna ville komma tillbaka! Varför måste jag alltid oroa mig innan varje gång? Det släpper väl. Men vad nyttigt och bra det har varit för min egen utveckling att ha alla dessa lektioner! Nu ser jag allting ur en ny, bättre synvinkel o.s.v. Och jag har även haft lätt att samla inspiration från olika inspirationskällor, känns sjukt bra nu.

Nåja, 

jag hoppas att er helg har varit great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0