Helgen

Min helg var kanon. I fredags blev det utgång med förfest och massa folk hos mig, ytterst trevligt. Jag höll mig ganska nykter hela kvällen så det blev en lugn kväll med nattmat på Subway:) Emma hakade på hem till mig på natten och sov här. Dock hoppas jag på en lite vildare och galnare utgång nästa gång;) Får bli Lipz här i Trollhättan eller ännu bättre; götet nästa gång:)

I lördags slappade jag bara. Gick promenad i två timmar på lördagskvällen, underbart skönt var det faktiskt. Igår, söndag, jobbade jag som vanligt. Lördagseleverna kom på uteritt och jag gick promenad i en timme med dem i skogen. Efter jobbet red jag Recio i paddocken. Underlaget var väl inte riktigt med oss men han var fin och jag kunde lägga honom lägre i formen stundvis.

Idag har jag int direkt något planerat. Funderar på att hälsa på Emelie och hennes valp Rasmus:) Beror på vad som händer mer idag.

Bilder från i fredags:




HAHA!





Jag skulle kunna leva på sesambaguette med tonfiskröra, ost, oliver
och vitlöksdressing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0