Uppdatering nyårsafton

Mitt nya år började ju bra med magsjuka;) Det är därför som jag inte har bloggat. Orka spy på datorn liksom;)
Men jag hade trevligt på nyår!:) Först förfestade vi hos Jasmine, jag och Emelie åkte dit. Sedan åkte vi till en fest i Trollhättan, sedan vidare på efterfest i stan. När jag kom hem 6 på morgonen så kräktes jag, och nej det var inte bakfylla... Jag hade magsjuka ända tills idag:( Jag har tyckt så synd om mig själv ska ni veta haha!

Här kommer några bilder från nyårsafton i alla fall:


(Fan, jag har roterat rätt bilderna men så fort dom hamnar
här i blogge är dom felvända???)


Emelie och jag:)


Lånad bild. Jasmine, jag och Emelie:)


Glad Emelie!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja dom är väl rätt bra:)

Jag har faktiskt ett till;) samma som dig, ska gå ner i vikt, bli smalare och få en superkropp haha! :D Och i år SKA jag lyckas :) Vi får peppa varandra!

2011-01-03 @ 15:05:01
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0