Tis 11/1

Usch vad trött jag är. Det är dags att lägga sig snart. Det ska bli skönt att krypa ner i min varma stora säng och somna. Idag har jag varit i stallet med Josefin och myst, precis som igår med Josefin och Sandra! Har ridit Poppan i två dagar, idag var hon jättetrevlig:) Roligt att låna henne hihi. Men åh så jag har saknat att sitta på Sandokan, det var för längesen. Två veckor eller något. Men snart är allt nog som vanligt igen.
Just nu har jag suttit och planerat mina ridlektioner inför i morgon. Det ska faktiskt bli jättekul att starta med mina grupper i morgon (perfekt för mig att prova på detta ordentligt nu under våren, för jag lär säkert veta hur pass jag vill utbilda mig och om mer inom häst efter detta!). Innan jobbet blir det en uteritt på Recio och Digital.

Resten av min vecka kommer nog se ut ungefär såhär. Stall och jobb. Skönt! På fredag blir det som sagt utgång med sköna människor jag inte har träffat på länge! Jag har saknat gänget. Det kommer att bli great.

Nej nu får det bli sängen då jag bara sitter här och gäspar, jag har ju varit vaken sen 6 i morse!
Natti:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0