Sjukis?

Jag är inte frisk. Nu känner jag mig febrig, hostar som en idiot, spyfärdig... sängliggandes. Visst hade det varit lite komiskt om jag hade drabbats av influensan? Haha! Med min vanliga tur...

Idag har jag i alla fall hunnit träffa Anna en sväng, macka på Överby. Och så har jag varit på kontroll på sjukhuset. Det går bättre nu med allt:) Mitt främsta nyårslöfte är ju att se ut som Beyoncé nästa nyårsafton, men ett annat är också att sätta min hälsa och min sjukdom som högsta prioritering. Jag måste må bra igen helt enkelt:) Och det ska jag!
Och jag har äntligen kommit på vad jag exakt vill göra med mitt fantasiska liv trots alla grubblerier. Dags att byta bana tror jag. Jag har egentligen alltid velat dettamen inte riktigt vågat satsa. Men nu jävlar. Det kommer inte att ske just precis nu, men så småning om. Och så småning om så kommer ni att få reda på vad det är jag ska göra. Vill inte avslöja allt för mycket nu;) Bara några få av mina vänner vet.

Nu ska jag bädda ner mig i sängen med min katt. Puss.

Kommentarer
Postat av: Sandra

När jag är allmänt trött på allt så går jag in på din blogg, då blir jag glad igen :) Krya på dig älsklingen -- när du blir frisk blir det fika/lunch/vin/vadsomhelst!



<3

2011-01-04 @ 21:10:19
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0