Jobb

Åh vad underbart det var att jobba idag! Jag har saknat det! Jag har saknat hästarna, gnägget, t.o.m mockningen! Mitt kall haha;D;D Somliga har drömmar som att bli läkare eller framgångsrika advokater. Jag gillar att mocka skit och pussa mular haha!:) Hur som helst så hjälpte Kajsa mig i stallet ända från 7 på morgonen tills vi var klara. Hur gullig är hon inte?:) Vi gick en promenad med Diplomatico och Jarita också. Mysigt! Isabell och Towe kom även till stallet och hjälpte oss. Trevligt. 
Nu ska jag göra mig en god toast med tomatsås och ost (gott!!) och njuta av dagen och att jag nu officiellt är frisk!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0