Jobb

Idag har det varit en skön morgon på jobbet (som alltid?). Stalltjänsten gick smidigt tack vare alla elever som vägt upp allt hö redan igår. Guldvärt! Efter stallet skrittade jag ut en sväng på Recio med Linda och Jarita. Därefter tog jag Alegria i paddocken. Vilken energi, vilken häst! Wosh säger det så är hon iväg, hähä. Energin tar aldrig slut:) Jag är svettig efter att ha ridit Alegria. Hihi.

Nä, mer än såhär hinner jag tyvärr inte uppdatera just nu. Killen som skulle fixa min dator glömde typ av det igår så än så länge är jag utan. Attans;) Men vi höres,!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0