Jag lever, jag lovar.

Nu har det gått 4 dagar sedan jag bloggade. Bad. Men snart kommer en ny design med bättre uppdatering och mycket bilder! Det kommer, det kommer... Nåja. Idag har jag jobbat, kört massa bil och hälsat på Sober. Hihi han verkar vara lycklig i sitt nya stall! Jag saknar honom allt lite:) Sötisen. Igår hälsade Alexandra och Sandra på. Mysigt att få tjata med dem lite, Alex blir ju snart mamma. Så fint! I förrgår hälsade Emelie och valpen Rasmus på. Jag har aldrig sett något sötare än Rasmus. Glömt att fotografera, men next time!

Här är en lånad bild (förlåt Sandra, hoppas att det var ok!:-*) som Sandra har tagit igår på oss tre som jag tyckte var fin:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0