Fortfarande sjuk

Oj märkte nyss att antalet bloggläsare har ökat det senaste. Kul!:) Jag hoppas att ni fortsätter att kika in här;)
Och nu har det gått tre hela dagar sedan jag bloggade igen. Anledning: jag har varit riktigt dålig. Och inatt har jag inte fått en enda jäkla blund p.g.a min jäkla hosta. Så äckligt! Men det är liksom ingen idé att lägga sig nu känns det som. Somnar ju inte i alla fall. Fast jag vet hur det kommer att sluta. Jag stensomnar på min soffa mitt på dagen i stället, haha!

Jag har liksom inget vettigt att säga i bloggen just nu. Jag hoppas på att vara helt frisk snart! Jag avskyr att känna mig trött och svag 24/7. Fy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0