För ovanlighetens skull

Jaha, snart beger jag mig iväg till Överby. För ovanlighetens skull liksom. Med Emelie. Ännu mer för ovanlighetens skull, haha eller inte! Jag har även sprungit ner till tvättstugan för att sätta mig på en tvättid, duktig jag är! Och bläh vad trött jag är på Överby. Men Emelie skulle visst ha en ny outfit till vår utgång på fredag. Ja då blir det utgång så det skriker om det! Vi och Nuntorpsbrudarna. Kajsa hakar nog, kanske några fler:) Kul! Det lutar åt Backstage. Jag älskar ju att dansa och skaka röven av mig till grymma remixer men det är allt mysigt med en trång rockbar och hänga med en massa olika folk också:)

Snart går min buss. SKa kila strax, ha det!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: haha, ja men det var inte så konstigt, ionte dom roligaste lektionerna precis xD haha :D

2011-01-10 @ 11:45:49
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ingen av dina andra vänner som vill haka på ? typ hon där Sandra, och Zandra eller någon :) hade vart kul med fler folk!

2011-01-11 @ 21:10:48
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Anonym=> Kanske, de skulle höra av sig:):) Håller med dig om att ju fler folk desto roligare!

2011-01-11 @ 22:52:09
Postat av: Jessica

Glömde skriva att det var jag som kommenterade xD

2011-01-12 @ 15:52:04
URL: http://caratea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0