Detta visste du kanske inte om mig...





VISSTE DU ATT...

...jag avskyr att spela spel och inte bär ett dugg på tävlingsinstinkt?
...jag har varit en drömmare sedan småbarsnsben och ofta faller in i min egna lilla värld
så att det påverkade min skolgång när jag var yngre?
...jag var beroende av väskor när jag var yngre och shoppade en ny nästan varje gång jag
passerade en väskbutik?
...mina mellannamn är Viola och Aicha?
...jag älskar att spela teater och att jag faktiskt är ganska bra på det?
...jag aldrig har haft ett enda hål i en tand?
...mitt första husdjur var en undulat?
...jag älskar att skriva berättelser och långa noveller?
...jag är hemskt dålig på att teckna och måla? (t.o.m bildläraren i skolan påpekade det rakt ut haha!)
...jag var livrädd för baciller som liten och var sjukligt renlig av mig?
...jag var väldigt blyg som liten?
...jag var livrädd att tala inför en grupp med människor och att jag nästan kunde börja lipa
av bara tanken förut, men att jag idag jobbar som instruktör och tar emot grupper för olika
aktiviteter på ridskolan (och inte har några problem alls att stå och tala inför en stor
grupp människor)?
...jag tycker om att sjunga och att det inte alltid låter förfärligt? (HAHA)
...jag lider av svår pms?
...jag led av sjukligt dåligt självförtroende och självkänsla förr men att jag idag är ganska mycket
självsäker och tror på mig själv?
...jag hade två låtsaskompisar som liten?
...jag är sjukt oallmänbildad när det gäller sport och kultur såsom författare? Min mamma skulle inte
bli förvånad om jag inte visste vem Zlatan var hahaha!
...jag var livrädd för vatten och att bada när jag var liten?
...jag har en fobi för eld och ugnar? (jag tycker t.o.m att tändstickor och tändare är läskiga, hehe)


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha sötaste! Det bästa var på fysiklektionerna med Eva när du satt och drömde dig bort x):* Vi undrade alltid vad det var som du tänkte på :D



Puss!

2011-01-09 @ 12:34:19
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0