Börja simma!

Åh jag är så taggad på allt nu för tiden! Nu har jag börjat käka äpplen, morötter och bananer, och jag är grymt taggad på att träna massor med Sandokan. Han ska bli grymmehästen, så är det bara. Och jag grymmeryttarn såklart (längtar till markarbetsträningarna för Helen Djupfeldt som jag och Josefin ska vara med på! Mycket nyttigt och roligt för vita faran som inte har någon koll när det gäller bommar och avstånd, tror jag. Lite variation från dressyrpassen. Varje häst ska få ha lite kul också!)! Och det bästa jag har kommit fram till; jag ska börja simma minst två gånger i veckan. Simma är den bästa träningen man kan få. Då tränar man ju både kondition och alla muskler i hela kroppen. Fatta vad fett jag kommer att förbränna? Och det är roligt också. Det är ju inte som att stå och svettas i ett äckligt gym. Så kan man gå till relaxavdelningen efter. Och bubbelbada och basta! Perfekt, eller hur?:)

Idag har jag varit med mamma i Uddevalla, först på sjukhuset sedan lite lunch. Passade på att impulsköpa nya ridskor och chaps +ett par för små ridbyxor så att jag har ännu en anledning att gå ner i vikt. Great. Därefter körde jag bilen hela vägen hem. Övningskörningen börjar ta sig.

Jag säger bara: Jag blir slim!! Mitt midjemått har minskat ännu lite till så nu är jag mer motiverad än någonsin.

Kommentarer
Postat av: Anna

Då tycker ja att vi simmar tillsammans:) måste få upp min kondition :)

2011-01-26 @ 21:23:16
URL: http://maskott.blogg.se/
Postat av: Jess

Fan vad härligt Sabrine :)

Kommer inte känna igen dig sen när du väl gått ner alla kilona du vill gå ner!

Men förändring är ju bra :D

2011-01-27 @ 11:17:11
Postat av: Krulltottsflickan - Sabrine

SVAR TILL JESS=> Hihi blir perfekt!:D

2011-01-27 @ 23:23:05
URL: http://krulltottsflickan.blogg.se/
Postat av: Matilda

Låter som du kommit in i en bra fas! Härligt!! :D



Var och simma och solade idag, blev heeelt slut. Det tar mer än det känns när man gör de tror jag ;)



2011-02-03 @ 21:14:15
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0