Blue, blue sky

Vad var jag nervös för igår innan jobbet egentligen? Det gick ju lika bra som alltid med lektionerna och eleverna var lika nöjda och glada som alltid! Skönt:) Idag har jag sovmorgon. Ska äta frukost nu. Jag håller på att tvätta lite. Jag och Sandra ska åka till Sandokan och Nero och rida sedan:) Mysig dag! Solen skiner också. Det är synd att det knappt går att rida ut på vägarna någonting då det är svinahalt överallt. Det får bli arbete i ridhuset!

Och så ska jag försöka att klämma in att städa lägenheten idag också. Det kommer ju en massa folk på förfest i morgon kväll och då får det väl se acceptabelt ut i alla fall tycker jag... :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vitlök är det bästa! <3 haha :D

2011-01-13 @ 17:28:46
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0