Update

Helt seriöst, håller min blogg på att dö ut eller?
Blir så trött på mig själv när jag aldrig uppdaterar. Fast hade jag i och för sig haft tillgång till en egen dator så hade det varit mycket lättare. Men det är förhoppningsvis fixat snart... Det har inte hänt något speciellt på sistone i alla fall. Jag kör mest bil och jobbar, rider hästar gör jag i massor också:) Men shit vad jag har tappat mycket i ridningen. En lektion skulle göra susen. Jag orkar inte med mig själv som ryttare längre, jag blir så frustrerad. Det gjorde gott att min chef körde med mig idag när vi red ihop! Jag skulle nog behöva det (gånger tusen) varje dag i ett tag. Jag vill ju vara perfekt. Långt ifrån, höhö. Såklart att alla har brister, men ja ni fattar;)

Ikväll hade jag ju velat dra till Lipz med Kajsa, Anna och Zandra men det blev inte riktig så. Jag stannar hemma och de går ut haha! Jag bestlöt mig för att jag inte alltid kan slösa pengar på utekvällar hela tiden. Och dess utom så har jag massor med utekvällar inbokade längre fram i almanackan lite överallt. Jag får sansa mig lite. I morgon kväll är det i alla fall middag med Bergahästen, det ska bli trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0