Sabrines hiss&diss

                                                      

Vår - Åh red två underbara ritter i solkskenet idag, och vad solen värmde.
Jag älskar vår, eller vem gör inte det? Tänk första gången man kan gå ut
utan tjocka vinterjackan eller när de nya tygskorna används för första gången.
Ååh, kärleek.
 


Kedjemeddelanden - Kedjebrev och kedjemail är fanimej bland det värsta
jag vet! Att man ens orkar hålla på och skicka dem? Att man ens går på sån skit
som att något skulle hända om man bröt kedjan? Äh, sånt där höll jag på med för
flera år sen men sedan insåg jag hur patetisk jag var som skickade massa jävla
kedjemeddelanden. Detta inkluderar även de som säger att den som skickat medd-
elandet tycker att man är vacker, en bra vän, m.m... Det kan man väl säga till en vän
utan ett jävla kedjebrev?
De enda kedjemeddelandena som är ok är när någon efterlyser något viktigt, typ en hund
eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller SÅ med dig om kedjemeddelanden.. !

2011-02-08 @ 20:55:32
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0