Onsdag

Idag har min lilla pärla varit hos veterinären. Min lilla kisse var jätteduktig! Han fick ta massa prover och ha på sig en Hannibal Lectermask så att jag och mormor brast i asgarv, pinsamt men ni skulle sett hur han såg ut, nästan värt att fotografera! Haha, han såg grym ut;) Och veterinärens kommentar "Jäklar vilken stark katt". Han är superman ju! Veterinären kunde knappt hålla i honom. Han har troligtvis bara lite urinvägsinflammation, puh ingen avlivning som jag hade förberett mig på.

Efter veterinären åkte jag förbi donken och köpte brunch, sedan iväg till Bergahästen och red Recio. Sedan har jag haft mina lektioner under kvällen:)

Nu har jag ätit en kvällsmacka och duschat. Ska strax lägga mig, jobbar ju trots allt från 7 på morgonen i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0