Min vardag listad.

Såhär ser min vardag ut nu för tiden:

- Jobb; stalltjänst och onsdagslektionerna +extraaktiviteter vissa dagar.
- Ridning av hästarna på Bergahästen, Recio är mitt huvudprojekt just nu. 
- Sandokan. När jag inte jobbar eller rider så är jag ju såklart hos Sandokan:) Ja det blir ju dubbla stall ibland, men bara nyttigt även om det gör en väldigt trött ibland! Händer även att jag lånar Poppan av Marie ibland bara för att jag och Josefin vill rida ihop hihi. Det händer ju aldrig annars eftersom vi byter av varandra när det gäller vita faran, Sandokan;)
- Övningskörning. Ren intensivkörning gäller just nu. Snart har jag kortet äntligen (segast i världen med körkortet haha, 20 år i år och utan körkort går ju inte, speciellt inte med det jobbet jag har just nu! Hade ju varit en helt annan sak om jag inte höll på med hästar och måste ta mig till olika stall hela tiden. Jag har varit bortskämd med skjuts)! Även körkortsteorin håller jag på att banka in, känns inte så jobbigt ändå:)

Haha vart tog tiden som räckte över till festande och massa vänner?:) Den finns i en betydligt mindre skara just nu. Men det är helt ok! Hihi. Blir i alla fall utgång med fina brudar på fredag. Känns skoj! Blir i Götet eller Uddevalla... Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0