Middag

Middagen med Bergahästen igår var jättetrevlig, men varför glömde jag kameran? Så är det alltid. Hur som helst så blev det på lilla restaurangen Väner kök&bar igår, jag åt en väldigt god kycklingtoast med creme fraishe, salsasås och lökringar. Mums. Till efterätt blev det kladdkaka och kaffe. Någon cider dracks det också givetvis! Jag fick i mig så mycket kalorier igår kväll att jag skulle behöva ut och motionera i några timmar nu och inte äta på en vecka, haha! Idag sov jag ut ända till tio. Skönt. Jag vet inte vad som händer idag faktiskt, jag har en stallfri dag. Det känns konstigt. Kanske skulle ta och ringa en vän nu när jag har all tid i världe för det?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0