Go lördag

Det har varit en skön lördag idag. Idag löshoppade vi Sandokan på Unos kurs i ridhuset i hemstallet, smidigt att slippa åka någonstans! Han är en glädjespridare som vanligt och Sandokan fick ett nytt smeknamn av Uno: Spillevinken. Haha jag dog. Han är en störtskön häst verkligen, får alla att skratta.

Har även varit hundvakt åt Teddy idag, myshunden:) Ikväll blir det chill framför tvn. Jag börjar ju jobba klockan 7 i morgon bitti så inget party för min del;) I morgon kväll firar vi syrran på hennes 14-årsdag också. Jag kan inte fatta att min lilla lillasyster är 14 år? Omg! När jag var 14 var jag mycket större och "äldre" tyckte jag? Min syrra är ju inte liten längre :O Haha!

Köss vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0