Datorn fungeerar!

Min gamla dator fungeerar igen! Woho! Tack vare mamma och Mattias, great! Vad skulle man ta sig till utan dessa människor? Nu kan jag blogga som vanligt igen hörni! Awesome. :)

Hur som helst så har jag haft en bra helg med mässan i Göteborg och kalas och film och massa onyttigheter... Usch på onyttigheterna. Jag tror att jag har gått upp lite i vikt igen. Fyfan vad arg jag är på mig själv, jag som just hade gått ner i vikt. Jag kommer tamigfan aldrig att fixa det. Jag ska ju vara pinnsmal. I stället är jag en fet kossa. Jag antar att jag försöker att ta tag i det igen fr.o.m. i morgon. För 21631054000051200e gången;) Jag lovar er att hade jag haft pengarna hade jag nog alvarligt talat funderat på att lägga mig på operationsbordet direkt. Haha.

Kommentarer
Postat av: Jess

Sabrine du är inte en fet kossa :(

2011-02-28 @ 16:40:55
URL: http://caratea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0