Jag rimmar på...

Vad händer? Jo nätet på kära ön har legat nere helt. Bloggandet från mobilen funkar inte... så ja. Men veckorna går på! Sista veckan nästa vecka! Här kommer några få bilder från i sommar i alla fall!:)




Första dagen på ön med personalfest och skaldjursbuffé!




Nyss anlända till Malmön:)


Vackra kvällar...


...och eftermiddagar.


Sandokan fick lite semester på kusten i några veckor
också:)


Petter skakade loss på Harry´s i Kungshamn en kväll!
Grymt bra var han!


En del av Partyeliten denna Petter-kväll! Jag, Anna och
Måns.


Anna och Måns var på topp!

Fler bilder kommer att komma! Vecka 33 kommer jag hem till Trollhättan och mellanlandar innan jag drar till Bulgarien vecka 34. Men jag hoppas att vi hörs innan dess!

Puss och tack alla som fortfarande besöker denna lilla värdelösa blogg varje dag trots min kassa uppdatering just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0