Sweet

Tid. Vad fan är tid? Vart tar den vägen? Vem kom på tiden? Vem började räkna ut timmar?
Ännu en dag som bara har försvunnit. Jag har gjort så mycket och haft fullt upp men ändå inte hunnit ett skit. Jag åker till Sunny beach på tisdag och här sitter jag på söndag natt, och har inte ens plockat ner min resväska från vinden, nyss letat reda på mitt pass. Imorse försov jag mig till min tvättid (jäkla bakfylla) och jag har inte handlat klart allt jag behöver för två veckor. Nåja. Någon har att göra i morgon. Denna någon kan vara Sabrine.

Idag har jag i alla fall hunnit shoppa klart alla kläder. Fyndade på sista rean, I like!! Men ändå har jag ångest över att jag spenderar mer än vad jag egentligen hade råd med. Varför är vi sådanna? Och varför lägger man ut xxxx antal kronor på kläder och produkter som man ändå bara använder i 2 veckor? När jag kommer hem igen så är det höst. Då kan jag lika bra slänga alla schyssta sommarplagg jag shoppade bara för dessa två veckor. Må det vara lite onödigt men fan, det är värt det! För jäklar vad skönt det ska bli att komma ifrån Sverige ett litet tag. Bara vara. Bara leva. Inte kasta en enda blick på klockan. Löööve it! Värt varenda öre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0