Lördag

Jag sitter här hemma och hostar som en jag-vet-inte-vad. Får nog kolla upp min förkylning innan jag flyger på tisdag? Ont i örat som in i helvete också. Jaja, man ska väl inte klaga! Ikväll ska jag och syrran äta ute, det ska bli riktigt mysigt! Jag kände för att bjuda ut henne=) Hihi. Vi spenderar ju nästan aldrig tid ihop så det kändes som att det var dags. Därefter vankas det utgång för mig. Det får bli Lipz med Emelie, uppvärmning inför Bulgarien haha! Som om jag inte har fått nog av det i sommar?

Jag kom hem från stallet för en stund sedan och snart ska jag hoppa in i duschen!
Bjussar på några bilder från i bästkusten:
Jag vet att många bilder är kassa mobilbilder men ändå... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0