Kaoset innan

Herregud... Jag har nästan packat klart. Har bara 2014500 saker som jag säkert har glömt. Får inte ni också lite panik varje gång ni ska packa inför en resa, att ni glömmer det viktigaste? Eller är ni även sådana som packar ner en massa onödig skit "utifall att". Haha! Jag tror att det är lite typiskt oss tjejer?;)

Vilken tur att folk faktiskt lever i Bulgarien då! Jag tror nog att det mesta går att lösa där ifall man skulle ha missat något;) Bara att åka in till Nessébar eller shoppingcentret och shoppa det man behöver! =) Eller typ butikerna runt hörnet? Heela min säng är i alla fall täckt av skönhetsprodukter, tabletter och smink! Ska sortera... ...och packa.

Bjussar på en skön bild på underbaringarna Emelie och Sandra från Sunny beach 2010!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0