Det var det hela...

Nu är jag hemma för gott höll jag på att säga. Det känns skönt. Jag har verkligen haft en kanonsommar och jag ångrar då ingenting! Lite sorgligt att lämna ön och säga hejdå till mäniskor man har lärt känna men det vankas nya tider! Sånt är livet.

Igår hade vi i alla fall världens grymmaste personalfest! Dagen började med en pizzalunch på restaurangen. Ingen visste vad som skulle ske under dagen eller vad cheferna hade planerat. Rätt som det är så kommer vår taxi. Och inte vilken taxi som helst utan en ribbåt! Hur kuuuul liksom? Sjukt kul med farten och vågorna i alla fall! Roligare än vilken berg-och-dalbana som helst, promise!! En ölpaus mitt i turen satt inte fel heller;) Vi blev avsläppta i Smögen efteråt, och körde 5-kamp i två lag innan vi avslutade med öl och bastu. Därefter åkte vi vidare till en fin restaurang i Smögen för en middag. Oxfilé och anklever satt inte fel altså! Köttet bara smälte i munnen. Massa vin, cocktails och drinkar blev det på det också. Härligt! Vi satt en bra stund och bara hade det trevligt och tjatade innan vi drog till Harry´s i Kungshamn. Vip-platser och champagne blev det! Och att underbara Oscar Linnros uppträdde var ju inte direkt heller fel! Helvete vilken underbar kväll och natt det blev! Tack alla!  Tack Magnus och Björn! Tack för hela sommaren!
Jag har haft så sjukt roligt hela sommaren! Många fina minnen haha! ;)

Bilder kommer att komma så fort jag har fått in dem på datorn. Just nu orkar jag inte fixa med det. Jag behöver lägga mig. Haha min dygnsrytm har blivit helt rubbad efter den här sommaren!:) Men den livsstilen passar mig känns det som. Nattuggla som jag är! Under veckan nu så ska jag shoppa och fixa inför Bulgarienresan som bär av nästa tisdag. Som jag längtar, som jag taggar! Det kommer att bli galet skoj! Just nu leker livet kan jag lova!

Nu hoppas jag också att uppdateringen på bloggen ska kunna återgå till det normala med ett fungerande nät och grejer. Ja, det funkade ju inte så bra där ute på ön altså...


(ursäkta om det här inlägget blev rörigt, jag är halvt död av sömnbrist)


Hörde jag ribbåt elleeer??:)

Kommentarer
Postat av: Danda

Fasen va kul de låter !!!

:D

2011-08-16 @ 08:54:36
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0