Alive

Jag vet. Jag är förjävla dålig. Men jag har inte haft tid. Inte till något känns det som:) Jag har inte ens haft tid att kolla BB på sistone=O OMG! Okej nää, *spola tillbaka och radera raden* Det där var pinsamt, okej?

Haha!

I alla fall så rullar mitt liv på. Jag och Emelie har motionerat mycket på sistone;) Vi är som ett gammalt pensionärspar som älskar långa skogspromenader och lyssna på fåglar haha! Vi fick för oss att klättra oss upp på Halleberg och titta på utsikten här om dagen också!

Annars så rullar dagarna på med jobb och fika på Strandgatans uteservering med Anna och plugg och... Ja ni hör ju.

Pusshaaaj, vi hörs!  I morgon är det jobb som gäller, sedan födelsedagsfirande för Ann-sofie och till sist vinmiddag hos Sandra på kvällen! Ytterst trevligt faktiskt:)


Här om dagen när jag och Emelie tog oss upp i "Björkås trappor" på Halleberg,
och tog oss en promenad på berget:











Kommentarer
Postat av: Anna

Ja tänkte att de va du som stod vid vägen, men kunde inte vinka, ja körde ju.. kanske hade hamnat i diket då..:)

vi får oxå promenera snart o hänger gärna med på era bergstigningar.. behöver äventyr!!<3

2011-04-21 @ 21:24:22
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0