Shopping

Idag har mitt humör varit lite upp och ner. Tyvärr mycker ner men nu mår jag lite bättre! Jag har shoppat. Tänk hur vi tjejer fungerar egentligen! Jag och mamma stack iväg till Överby för att jag behövde en ny baddräkt till simningen. Det slutade med att jag inte hittade en enda som var snygg! Så jag köpte mig två par snygga tights och 3 par skor. Det gillas! Visst är converse i beige snyggt som attan?:)


Altså, förlåt för en sämst bild med
skitig skugga och allt. Orkar inte:)

Jag har en känsla av att jag kommer att bo i dem. Jag gillar jordiska färger som brunt, beige, svart...
Diskreta färger som grått bor jag också mycket i. Även om de andra två sneakersen jag köpte var
rosa och röda. Ibland måste man ju bryta med en färg! Det är ju vår! Fast beige och brunt är väl lika
hett i vår också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0