Sabrines hiss&diss


Våren - såklart! Finns det något mer underbart än när
det börjar bli närmare 18-20 grader utan ett minustecken
framför? Igår var det 18 grader. 18 grader! Jag satt utan-
för stallet och bara njöööt efter jobbet. Idag på morgonen
frös jag inte ens! Wow! Jag börjar dess utom bli tantig och
vill helt plötsligt vårstäda balkongen, planteare blommor
och läsa dagstidningen med en kopp kaffe. Vår!


Skön vårbild tagen med mobilkameran vid en uteritt
för ett par år sedan;)


Misslyckande - Jag är så trött på att alltid mislyckas med
allt. T.ex. bantningen/viktnedgången. Jag är en stor besvike-
lse för mig själv därför att jag lovade mig själv att jag skulle
se ut som Carmen Electra eller Megan Fox nu i sommar, förra
året. Nu har jag slutat ha förväntningar. Just för att jag är lat
och aldrig håller vad jag lovar mig själv. Hur kan jag vara så
elak mot mig själv och inte bara göra det? Inte bara hålla vad
jag alltid lovar och sluta äta godis! Och en till grej som faktiskt
stör mig... Eller stör och stör... Jag beundrar alla underbara
människor med talanger! Alla som är så fantastiska och beg-
åvade. Somliga kan sjunga, andra kan måla som ingen annan
kan medans den tredje skriver grymma dikter typ! Altså, jag då?
Haha jag är den mest talanglösa människan på jorden! Jag kan
verkligen ingenting! Var är min talang? Det enda jag kan är
att låtsas vara bra! Haha!:) Rida är liksom bara något jag har
lärt mig för att jag har ett stort intresse för det , jag anser mig
inte vara någon talang där. Visst, jag har jävligt bra hand med
djur men det kan alla lära sig! Jag är inte så smart och helt efter
ibland, brukar leva i min egna lilla bubbla.
Hur talanglös jag än är så tänker jag ändå erövra världen och
göra succé en dag;) Vad min succé än blir så får ni vänta och
se!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tog inte du den bilden när du gick med oss på en ponnyuteritt? De e i alla fall likt:)

Fortsätt kämpa med träningen:D jag tror på dig:)

2011-04-11 @ 14:49:34
URL: http://maskott.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du har massa talanger, du har bara inte upptäckt dom än!:)

2011-04-12 @ 22:24:43
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0