Nice

Jag passar på att slänga in några rader medan jag ändå är inloggad!
Igår hade jag en väldigt trevlig dag!:) Jobbade morgonen och sedan ordnade jag några ärenden innan jag mötte upp André i stan på kvällen för en fika. Efter fikat var min plan att åka hem, ordna lite saker och sedan typ lägga mig så att jag kunde vara ordentligt utvilad idag, fredag. Meen, så fick vi höra att typ alla skulle ut. Så spontant bestämde vi oss för att dra på krogen då vi blev jäkligt sugna. Why not tänkte jag? Roligare än att sitta hemma liksom! Skyndade mig hem för att slänga på mig en outfit som inte sa "hej jag heter sabrine och är jävligt sleten och borde dra en papperspåse över huvudet och sova".
Jag hade i alla fall en jättetrevlig kväll! Roligare än på länge, jag har ju haft ett par misslyckade utekvällar på sistone;) Träffade Felicia och hennes flickor också. Och jag blev inte för full.

Jag vaknade upp ganska utvilad idag runt 9.30. Okej, inte utvilad men hyfsat pigg och välmående i alla fall! Åkte och jobbade. Idag kom det en transportfirma och hämtade Recio. I veckan åkte även Acuarela till sitt nya hem. Nu är det så tomt i stallet att jag tycker att det börjar eka. Bara 13 hästar! Vilken tur att Linda äri  Danmark just nu för att hämta hem två nya:-) Ska bli väldigt spännande att se vad hon har kommit hem med på söndag morgon. Så i morgon jobbar jag åt Linda då hon kommer hem på kvällen.

Idag efter jobbet åkte jag till Sandokan. Felicia följde med, ytterst trevligt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0