Mil

haha jag har skitstora blåsor på mina stortår efter mina höga klackar jag bar i torsdags! Jag ska låta bli att dansa i 5 timmar i sträck med högklackat...

Nåja, idag har det varit en go dag! Var och jobbade morgonen, fixade stallet och red två vändor. Hästarna är jätteglada när de får komma ut på uteritt:) Sedan åkte jag hem i några timmar och chillade innan jag gick en 3 mil-promenad med Emelie. Var faktiskt riktigt gött även om det var jobbigt. Kanske inte var det bästa för min förkylning men ändå! Kollade lite när Emelie red sin Rominta innan promenaden också. Hihi.

Idag fick jag äntligen träffa de nya hästarna på jobbet! Finito en 4-årig valcak och Ginebra, sto på 7 år. Båda skimlar och jättesöta! Ska bli spännande att prova Finito:) Båda verkar kolugna och ganska bekväma av sig i sin situation. Ginebra verkar vara en nyfiken individ.

Vi höres!


Gammal bild (Francesa).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0