I sommar...

Och så var det typ bestämt. Det blir en utlandsresa i sommar igen! Jag och Emelie i alla fall, hoppas att de andra sötbrudarna vill haka på. Vart har vi inte bestämt än. Bara det är varmt och långa stränder så är jag nöjd! Fast en resa utan massa klubbar och partyställen är ju ingen resa!;) Inte för mig i alla fall:D Då vet jag vad jag ska göra de veckor jag är ledig i sommar. Ligga på en strand hela dagarna och njuuta i stekhet sol och festa hela nätterna med Emelie! Låter för bra för att vara sant:) Bäst vore det ju om hela Bulgariengänget åker igen! Hur många minnen skapade vi liksom inte i Bulgarien? Helt sinnessjuka och roliga! Jag har nog aldrig mått så bra som den veckan, i själen.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, ja vi börjar bli gamla! xD jag är förvånad att jag vågade åka den vita x)



Absolut, vi kör filmkväll nån kväll! Kan ju köra den i samband med vinmiddan, när den nu blir av haha! :D



Åh utomlands <3 villvillvill!

2011-04-14 @ 01:10:49
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Danda

Sv:jag har sökt allt ifrån dietist till förskolelärare, haha :)

2011-04-14 @ 19:36:07
URL: http://sandrapandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0