Ett år sedan...


Nu är det ett år sedan precis. Lycka på hög nivå med ett litet stänk sorg
iblandat. Vad lycklig jag var och vilka  förväntningar jag hade om livet efter,
haha! Men klart att jag saknar skolan när jag tänker tillbaka, många saker.
Vi hade jäkligt kul många gånger och vi var ett stört litet gäng. Men jag är
ändå glad att skoltiden är förbi!:) Tiden efter gymnasiet är fett nice det med
tycker jag! Man måste ju blicka framåt och inse att man kan göra precis
vad man vill med sitt liv! :D Inte helt fel, huh ?

Kommentarer
Postat av: Danda

tack söta du<3 puss

2011-05-09 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0