Snabbt,stabilt&jättejättebra

Så, nu får jag snart hem intyg för både diplomerad hästskötare och tappskokompetens! Det ser i alla fall lite bättre ut på CVt:) Alltid nåt! Självklart hade man glömt att ordna mitt intyg för tappskokompetensen som jag skulle få förra året (Och nej jag vågar inte slå på en sko i dagens läge även om jag har klarat kursen! Jag har NÄSTAN glömt av hur man gör, det var ju skitlängesen nu!).
Hur som helst så gjorde jag i alla fall mitt moment som jag skulle ha omprov i på hästskötarexamen idag. Knoppningen. Den här gången hann jag klart hela manen, jag körde på att göra lite halvtaskiga knoppar men fort som attan i stället för supernogranna och inte hinna färdigt som förra året. Och tydligen så funkade det:) Okej mina knoppar kan väl inte ha varit helt failade men ändå.

Efter det så åkte jag och jobbade. Skrittade sedan ut en sväng i skogen på Finito med Linda och Farruco. Finito hoppar, notera hoppar, över allt som är lite lite vatten på marken. Höhö. Inte lätt i skogen där det är jätteblött;) Men vi ska nog få ordning på detta också med honom!

I morgon skippar jag utgången i Göteborg. Jag är inte alls pepp på att festa sönder faktiskt. Har jag blivit sjuk? I stället ska jag, Sandra och Emelie (kanske någon mer som hakar på) äta ute och ha det trevligt hemma i lilla Trollywood. Dess utom ska jag orka åka iväg på en liten trip på lördag och då kan jag ju inte vara bakis känner jag. Jag satsar på party next week i stället! Livet är inte bara en stor fest, eller?;)

Kommentarer
Postat av: Danda

VAFAN VILL SKYLTEN MIG ?! xD

2011-04-09 @ 17:07:06
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Jessica

Varför får inte jag min tappskokompetens? :S

Jag klarade ju den ju.

Eller måste man klara hästskötarexamen också även om det inte alls var samma kurs och skit? :S

2011-04-15 @ 22:33:00
URL: http://caratea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0