Yeehaa

Åh, idag har jag shoppat två par underbara skor och massor med kläder!:):):) Det gillas skarpt. Efter shoppingen red jag Sandras Bucanero på uteritt med Josefin och mamsen. Vi slapp undan regnet, puh! Efter stallet åkte jag och jobbade på Ben´s och idag var det trubadurafton. Himla kul hur en trubadur kan få folk helt vilda;) Men annars var det lugnt. Jäklar vad Redbull/vodka gick åt idag.

I morgon ska jag upp tidigt och rida Sandokan. Efter stallet ska jag uträtta massa ärenden, träffa Anna förhoppningsvis och på kvällen kommer det hem lite folk (släkt) för att fira att jag fyllde år förra veckan. Sött! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0