Vi gillar olika!

Jag måste bara hylla Vi gillar olika-kampanjen! Det är viktigare än någonsin att säga det nu. Vi gillar olika! Länge leve mångfald! Främlingsfientligheten måste dö ut.

Och jag är emot all rasism. Det är inte bara bland svenskar som det existerar utan rasism har såklart sin existens även omvänt och mellan olika folkgrupper och nationaliteter. Inget av det är okej. Inget av det är något annat än förjävla skamligt. 
Ett exempel är t.ex. Frankrike som skickar ut alla romer just för att de är romer. Vad fan händer med världen? 

Jag gillar olika, det hoppas jag att du också gör. 

Kommentarer
Postat av: Anna

GRATTTTTIS GRATTTTTIS!!!!!!!

2010-09-20 @ 13:52:21
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0