Helgen

Hmm... då har även denna helg passerat. Igår spenderade jag mestadels av dagen i stallet. Letade efter tappsko i hagen i regnet, ibland önskar jag att hagen var liten. Badade en smutsig vit häst, tränade på att gå in i spolspiltan. Helsike vad svårt det ska vara att bara trampa rätt in där då (idag kom vi dock på bästa metoden; backa in honom!). Lagade även regntäcke, som självklart var sönder efter bara EN användning. Haha, hästjävlar...
Kvällen firades sedan med pizza och toblerone. Helvete vad jag ångrar det, pizza är äckligt. Euuw.

Även idag spenderades i stallet.

Fick ju feber inatt så har inte varit jättepigg idag. Mår inget vidare. Hur kan jag bli sjuk igen? Så jäkla typiskt. Jag spyr på sjukdomar nu, är så trött på att vara sjuk!

I morgon kommer Emelie och Sandra och våldgästar mig med bakelser! Gud så trevligt!

Knäppte några bilder med syrrans kamera på Josefin och Sandras Bucanero:)
Ett smakprov...
 



Kommentarer
Postat av: Natta

Bara dessa bilder ser såå mysiga ut på det stället ni är nu :) Hoppas ni trivs. Skulle du kanske kunna knäppa ngra bilder på hur stallet och det ser ut ?? :)

2010-09-13 @ 17:54:56
URL: http://nitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0