Lite tjöt

Gårdagen spenderades med Emelie och Sandra. De kom hit och fikade, blev ett jäkla kalas. Mitt nya sunda liv skulle börjat förra veckan, bra där! Haha. Sedan drog vi till Överby och kikade lite. Emelie shoppade som vanligt. Haha! Det var första gången sen Bulgarien som vi tre träffades samtidigt (våran Felicia är ju i Norge nu). Herregud vad jag saknar Bulgarien. Bulgarienveckan var helt klart den bästa veckan på hela sommaren, på hela mitt år tror jag. Det var verkligen värt allt elände som hände där. Det var värt allting. 

På kvällen åkte jag och red på Bergahästen. Saeta är en pms-häst! Men det kanske passar bra med en pms-ryttare, haha;) Anna som fick körkortet igår körde hem mig, grattis gumman!:)

Idag ska jag nog inte göra ett skit. Får väl se om det blir någon övningskörning ikväll kanske:) Jag måste ta mitt körkort fort som fan. Klarar inte av att inte ha det längre. Dess utom så måste jag skynda mig med det så att jag kan åka iväg och jobba på något av ställena som erbjudit mig att provjobba. Det hade varit rätt skoj tror jag, åka iväg och jobba med hästar för ett tag. Bara för att. Annars är jag inte så jäkla noga med att lämna Trollhättan, men det verkar inte finnas några jobb här omkring. Om man inte vill stå på gatan för typ Telenor och jaga folk och bli en sån som alla vill nita. Och jag har inte lust att jobba på restaurangen livet ut liksom... Men å andra sidan så har jag ju haft planer på att plugga till våren. Men bara tanken på matte får mig att tycka att livet suger. Haha!

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: vi var så små haha x) <3

2010-09-14 @ 13:56:46
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anna

Vart har du hittat hästjobb? :) Vill också jobba med hästar men hittar inga alls :(

2010-09-16 @ 23:25:07
URL: http://bondeprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0