Garderobsrensning

Jag hatar att städa. Jag försöker att intala mig själv att det inte är så hemskt egentligen, men det går inte så bra. Jag vet inte vad som har hänt med mig på sistone. Jag har blivit skitstökig och mitt rum ser ut som 7x15 svåra helvetesår mer än vad det brukar. Usch. Och jag som avskyr röra! Hur kan jag då låta det bli såhär? Städhjälp skulle inte vara fel altså. Igår rensade jag min garderob. Det spelar ingen roll hur många gånger man rensar den, det blir alltid likadant igen. Men den här gången måste jag försöka hålla min garderob i ordning för att rensa garderoben är verkligen värre än att städa! Det tar ju förfasiken flera timmar! Aah! Hur kan man ha så mycket kläder som man aldrig använder?

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

svar; tack så mycket älskar dina bruna ögon ska ja säga dej.

älskar dej min vän <3

2010-09-02 @ 20:13:20
URL: http://ElinIrene.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0