Fredagskväll

Någon mer än jag som är sugen på lite vin och kantarellstuvning såhär på en fredagskväll? Eller kantarellpaj! Mmmh... Det märks väl inte att jag är hungrig?;) Jag är vrålhungrig! Frukost klarar man sig inte långt på i mättnad på en hel dag. Hoppas på att det lagas god middag ikväll här hemma! Blir sen middag. I min familj har det alltid varit så. Extremt sena middagar för det hinns liksom inte med tidigare på dygnet hos oss då det finns så mycket annat som ska göras haha!

Idag har jag varit i stallet och grejat och ridit ut med Josefin:) Mycket trevligt! Skulle åkt till stan och hälsat på Linda en sväng men hann inte riktigt med det... Får väl bli en fika i nästa vecka i stället! Jag känner att jag inte riktigt hinner med alla så mycket som jag vill hinna med. Min telefon går 24/7 och jaa... Jag måste bli duktigare med att försöka hinna träffa alla underbara mer! Det har ju varit mycket med hästarna och annat på sistone, men nu börjar allt bli i sin ordning!:) Så skönt.

Ja, här sitter jag på en fredagskväll... Trött och hungrig. I morgon bitti åker jag ut till stallet igen:) Hoppas på lika fint höstväder som idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0