Frääädag

Igår var det party. Bulgarienbrudarna Sandra och Sabrine drog med sig två nyss fyllda 18-åringar ut på Lipz igår! Söta Kajsa och min älskade gamla klasskompis Mikkanpikkan hakade på! Trots att jag inte var så party igår så blev det himla trevligt! Kan det bli annat med dessa tre underbaringar?:) Det var ett jävla drag på lilla Lipz, mycket folk. Härligt! Efter krogen köpte jag och Sandra lite fyllekäk (länge leve Sibyllas kombibricka!) och sedan gick vi hem till Sandra där jag deckade på hennes soffa. Idag låg vi och drog oss till 12 på eftermiddagen nåt såntdär, sedan åkte vi till donken. Man måste ju ha bakismat också!:)

Senare på eftermiddagen hämtade Sandra L upp mig och så drog vi till stallet. Jag red Sandokan i paddocken idag. Vi tränade på halter, han är riktigt olydig den kraken! Herregud... Och pigg som aldrig förr. Men det är skoj att han är så pigg:) Avslutade passet med lite voltarbete också, fick böjt igenom honom. Han är himla mjuk och fin nu faktiskt. Kändes inte nåt stel. Härligt!
Sandra var en ängel och mockade och fixade hösilage och kraftfoder åt mig medans jag red. Hur gulligt är inte det? Och vet ni vad? Hon gjorde samma sak för mig igår! Sötan då. 

Under kvällen har jag bara kikat lite Idol och slappat. Skönt såhär på en fredagskväll, speciellt när man har en pms-kväll. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Du ska te stallet på måndag eller??:)

2010-09-11 @ 18:41:35
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0