Fördelen med hösten

Okej det finns många fördelar med hösten. Men den största är nog att alla insekter, fästingar, myggor m.m. försvinner!! Här om natten hittade jag en feeeet fästing som hade sugit klart allt blod KRYPANDES på min kudde. Jävla katt. Usch! Paniken trängde sig på mig som aldrig förr haha. Som ni vet så är fästingar min största fobi. Usch ALLA kryp är vidriga. Jag välkomnar altså kylan bara för att bli av med ohyran! Den enda insekten som inte är vidrig är väl typ fjärilar... heeheeeh.

Just nu sitter jag i ridkläderna redo för en tur ut i skogen med Josefin på hästarna! Ska bli mysigt, solen skiner ju!:) Det är en behaglig svag höstkyla ute.



Chiao alla! (haha typ 3 år gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0