Födelsedag

Min födelsedag spenderades hemma. Har tagit det lugnt och slappat hela dagen! Skönt. På kvällen blev det prinsesstårta efter en god middag! Blir eventuellt utgång i veckan för att fira:) Annars så är det ju faktiskt inget speciellt med att fylla 19. Tack för alla grattis idag! Min facebooksida är nog överfull med grattishälsningar, gulligt:)<3

I morgon ska jag städa (jippie) och följa med Johanna och hennes pålle på träning. Ska hjälpa henne att lasta och filma träningen:) Mycket nyttigt att få sin träning filmad! Det är det bästa du kan göra, titta på dig själv och se dina fel med egna ögon. Och givetvis det du gör bra också! Så kära läsare, försök att få någon med dig på träningarna som kan filma!

Puss och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Håller med dej,att bli filmad är något av det bästa man kan göra! :) tvingar därför alltid någon att filma när jag tränar eller tävlar ;)

2010-09-21 @ 17:03:01
Postat av: Sabrine - Krulltottsflickan

Svar till Kattis=> Ja det är verkligen jättenyttigt!:):)

2010-09-21 @ 23:32:51

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0