Det finns tydligen jobb!


Sorry för världens kassaste uppdatering. Jag har inte så mycket att skriva egentligen. Livet rullar på och jag har erbjudits många olika jobb i veckan, askul! Jag åker till Skåne i nästa vecka och hälsar på i ett finfint tävlingsstall, ska bli väldigt spännande (om inte lite läskigt t.o.m)! Ägaren har ringt mig flera gånger under veckan, himla roligt! Kul när det känns som att det klickar redan i telefonen. Men man kan aldrig veta försen man träffar personen och ser sig omkring på stället:) I morgon kommer Emelie hem till mig en sväng, så ska vi ringa till lite olika ställen. Mycket skoj! På kvällen blir det stallet och fixa åt den vita lilla hästen innan det vankas utgång:)

Livet är härligt just nu. Idag var jag med Josefin och Sandokan på träning. Och jag ska också få prova att träna för samma tränare så fort en tid blir ledig! Spännande:)

Nej nu är klockan mycket. Vi hörs i morgon flickor och pojkar! Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0