Yepp

Tjatja!
Anledningen till att jag inte har bloggat är att jag har varit hos Antonia sen i tisdags. Dock är facebook uppdaterat, jag orkade bara inte vara osocial och skriva ett inlägg här;)
Hur som helst så har det varit tre trevliga dagar. Dock var idag en ganska sorglig dag då Antonias vackra häst Quattro lämnade jorden. Men det var bäst så, hon har det nog jättebra där hon är nu. Hur som helst så släppte Antonia och hennes valack KG av mig hemma för en stund sedan. Har hållt henne sällskap när hon har haft fullt upp med att packa i kartonger och säckar dessa dagar för att hon ska flytta ända bort till Mullsjö. Så nu dröjer det nog innan vi syns igen:(

Ikväll ska jag nog bara chilla framför tvn och lata mig. Och i morgon ska jag åka till Sandokan och pussa på hans mule i massor och bomba honom med massa massa morötter bara för att:') Okej, blir nog ett hårt dressyrpass eller tömkörning också haha;)

Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0