Sunny friday

Oj det blev en rolig utekväll igår, men usch det är inte kul när man får i sig för mycket och inte mår så bra. Hur som helst så dansade vi röven av oss allihopa och hade skitkul! Förfesten var hos mig och alla mina favoritbrudar från Nuntorp kom:) Hihi. Kajsa var med oss såklart också! Hur som helst så lovar jag mig själv att det ska dröja innan jag festar igen. Jag har slutat se meningen med det typ. När man inte tycker det är speciellt meningsfullt längre då har man nog partat lite för mycket, haha. Men det var absolut jättetrevligt med alla mina flickor, jag har saknat dem!

Idag ska jag åka till stallet och rida dressyr i paddocken på den vita pärlan. Det är underbart väder. Igår red jag ut med Anna och Sandra. Sandokan har verkligen börjat tända till, bygga muskler och bli sitt vanliga jag igen! Det är så sjukt roligt när man känner hur hästen bara vill jobba och tycker det är kul, och är så energifylld att man inte riktigt vet när hästen ska explodera. Både ute i naturen och i paddocken.

Och så har jag bestämt mig för att ändra på mitt liv! Eller... mina vanor då;) Ska börja gå upp 7-8 varje morgon, bara käka nyttig kaninmat och träna!! Jag var duktig ett tag men nu har det bara varit bedrövligt. Jag ska ändra på hela MIG själv:) Kissies tips om att bara äta havregrynsgröt är nog inte så dumt altså... Havregrynsgröt ska nog bli min föda! Även om jag avskyr det. Okej kanske inte BARA gröt, men väldigt ofta ska det nog få bli gröt! Vill man vara fin får man lida pin. Gröt är svinäckligt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag har lärt mig att äta havregrynsgröt, det är inte jättegott men det går att få i sig ;D

2010-10-15 @ 13:43:22
URL: http://sandrapandra.blogg.se/
Postat av: Anna

Havregrynsgröt e faktiskt gått:)

Ja du ska ändra ditt liv, gå till körskolan o komma o hälsa på mig mycket under hösten!

Gillade våran uteritt igår, den va rolig och jag gillar faktiskt Sober, han e mysig o skön:) Kommer sakna han nu o sandokan med:) den stora vita (eller borde man säga den lilla vita:P)

Älskar dig<3

2010-10-15 @ 13:59:28
URL: http://maskott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0