Uppdatering

Sitter och lyssnar på asnajs musik och nuter av lördagkvällen. Idag har jag och Josefin varit på löshoppning och hästvidhand-kurs för Uno Bohman med Sandokan och oj vilken glad häst vi hade den här gången! Haha. Så himla rolig. En riktig glädjespridare dess utom, han fick alla att skratta. Och vad duktig han var! Han börjar dess utom bli riktigt fin, känns som att musklerna börjar sätta sig på rätt ställen. När jag red han igår innan jag åkte och jobbade så var han en dröm att rida! Vilken energi, vilken kraft. Och han var positiv till allt arbete och verkar gilla det raka bettet!
I morgon ska jag och Josefin rida ihop, hon tar Sandras häst och jag Sandokan. Trevligt!

Jag och sötbrudar gick dess utom till Lipz igår för vi tänkte dra en trevlig utgång. Ööh... kaos är ordet jag letar efter. Kön var hemsk. Vissa blev nertrampade och andra fick andnöd, ambulans tillkallades... Det slutade med att jag kom in men inte mina vänner typ? För att det var fullt. Så vi gick och käkade kebab i stället och åkte hem och surade haha! Jag är trött på Lipz. Nästa gång får det bli utgång i typ götet i stället.

Kommentarer
Postat av: jess

Backstage ? :D

2010-10-31 @ 09:06:47
URL: http://caratea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0