Söndag 17 okt

Gaah, jag hittar inte kameran! Min blogg är så tråkig utan bilder:(
Hur som helst så har jag och Josefin varit iväg på löshoppning för Uno Bohman med Sandokan idag. Gud så stolta vi var över honom!:D Han var väldigt energisk och positiv till detta. Första gången också. Mycket god frambensteknik och god samarbetsvilja. Aw. Det trodde vi verkligen inte om våran klumpiga vita dressyrsak som knappt har koll på sina ben! Det gick över förväntan och han slog bara i en enda gång.

Och jo... Idag började jag min havregrynsdiet! Jag ska givetvis äta annat nyttigt än bara havregrynsgröt också men mycket kommer att vara havregrynsgröt. Vidrigt men det är bara att stå ut. Nu ska jag nämligen gå ner i vikt. Jag är fast besluten och inställd på detta. I morgon bitti blir det till att kliva upp och laga gröt (givetvis UTAN något annat som t.ex. socker eller sylt tillsatt) och ge sig ut och motionera! Svårare än så är det nämligen inte. Så himla enkelt egentligen. Det gäller att göra sig av med fler kalorier än man tar in helt enkelt.

Nä, vi syns på facebook! Köss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Psst!
Svar till anonyma och till de som inte har/fyllt i fältet för URL/bloggadress ges på samma inlägg bland kommentarerna. Tack för din kommentar:)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0